نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2321
-
الف
+

نقد و بررسی فلم «تیغ و ترمه» در شبکه آی فیلم2

فلم سینمایی «تیغ و ترمه» در برنامه «سینما آی فیلم» شبکه جهانی آی فیلم 2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم2، ‌فلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی و نویسندگی «کیومرث پوراحمد» پنجشنبه 26 سرطان(تیر) ساعت 17:40 به وقت تهران و کابل و 18:10 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. 

این فلم درام و اجتماعی به تهیه‌کنندگی «سید علی قائم‌مقامی» تولید سال ۱۳۹۷ است و در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فلم فجر حضور داشته ‌است.

فلم «تیغ و ترمه» روایتگر داستان زندگی دختر بیست و هشت ساله ای است به نام ترمه که با عمویش زندگی می کند. او با بازگشت مادرش درگیر اتفاقاتی می شود و برملا شدن رازهایی در انتظار اوست.

دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق‌نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، شراره رنجبر و سیمون سیمونیان بازیگران این فلم هستند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه پنجشنبه ها ساعت 17:40 عصر به وقت تهران و کابل و 18:10 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر